Informačné a komunikačné systémy univerzity prešli do režimu krízovej prevádzky vzhľadom na aktuálnu epidemiologickú situáciu. 

Pre používateľov garantujeme v oblasti IKT nasledovné: 

  • CePIT – pracovisko prvého kontaktu pre informačné a komunikačné technológie
  • univerzitný e-mail https://outlook.com/uniba.sk
  • univerzitný web https://uniba.sk
  • akademický informačný systém AIS2 https://ais2.uniba.sk
  • ip telefónia vrátane funkcionality presmerovania klapiek na ľubovoľné číslo
  • systémy nevyhnutné pre ekonomický chod univerzity
  • VPN pripojenie (používateľské aj administrátorské)

Pre prácu z domu alebo pre plnohodnotnú prácu s publikačnými zdrojmi môže byť potrebné VPN pripojenie. Ak túto službu nemáte zatiaľ aktivovanú, môžete kontaktovať CePIT UK alebo nasledovať inštrukcie na https://moja.uniba.sk v sekcii “Sieťové služby”.

Dostupnosť zvyšných IT služieb UK nie je počas krízovej prevádzky garantovaná, aj keď samozrejme sa snažíme aby všetko fungovalo s čo najmenšou mierou obmedzenia. 

Služby Centra podpory informačných technológií (CePIT) sú k dispozícii bez zmeny počas pracovných dní od 8:00 po 20:00 prostredníctvom telefónneho čísla  (02) 9010 4444 a cez víkendy od 9:00 do 12:00.  

V prípade, že linka bude dlhodobo obsadená alebo nedostupná, môžete použiť aj e-mailový kontakt cepit@uniba.sk – kliknutím sem sa predvyplní telo mailu, aby ste nezabudli zadať základné informácie.

Centrum informačných technológií pripravuje viacero nových opatrení za účelom uľahčenia fungovania počas obmedzeného režimu, o ich zavedení do prevádzky Vás budeme informovať.

Ako používať univerzitné IT služby aj z domu?

V tejto sekcii nájdete návody na prístup a používanie IT služieb, na ktoré ste zvyknutí z pracovného prostredia. Zoznam návodov budeme aktualizovať podľa toho ako budú pribúdať.